Lasse 90 Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 (endret) Nå er jeg drittlei av det onlinegreine. Jeg har laget meg en EA konto, men når jeg prøver å logge inn i C&C står det at spillet ikke er registrert. Og hvis jeg prøver å trykke på register knappen prøver spillet å åpne EReg.exe som kræsjer med en gang. Har prøvd å åpne det uten at spillet går samt prøvd å restarte uten hell. Noen som har råd? edit: byttet emnetittel edit2: Det gikk nå. Fant en løsning på problemet på EA forumet. Først laster du ned uninstall_flash_player.exe som er her. Etterpå går du inn i C&C, multiplayer eller noe sånt, online og register. Da skal programmet starte Senere er det bare å installere flash igjen Endret 15. april 2007 av BigFatty
JohanStendal Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 selg spillet til høystbyende... hele dritten er en eneste stor bug-.-
Lasse 90 Skrevet 14. april 2007 Forfatter Skrevet 14. april 2007 Prøvde å reinstallere og logge inn med v 1.0, men det gikk ikke. Måtte patche, så jeg gjorde det og håpet på at det skulle funke igjen, men NEIDA! Fyfaen så jævla irriterende. Jævla drit! Frister å knuse noe akkurat nå ... Noen som har eller har hatt det samme problemet?
JohanStendal Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 (endret) jeg har prøvd å formatere hele pc'en uten hell. har ikke testa å spille online ennå, men spillet mitt kræsjer fem minutter ut i enhver skirmish og Campaign, har du det sånn? Endret 14. april 2007 av JohanStendal
hqui Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Hei Jeg har bestilt spillet fra England (DVD) og har installert det på min laptop. Spillet går så det suser!
JohanStendal Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Hei Jeg har bestilt spillet fra England (DVD) og har installert det på min laptop. Spillet går så det suser! 8386351[/snapback] good for u
Lasse 90 Skrevet 14. april 2007 Forfatter Skrevet 14. april 2007 jeg har prøvd å formatere hele pc'en uten hell. har ikke testa å spille online ennå, men spillet mitt kræsjer fem minutter ut i enhver skirmish og Campaign, har du det sånn? 8386225[/snapback] Nei, spillet er stabilt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå