Gå til innhold

Dress, smoking, blazer ect.


Anbefalte innlegg

Har et lite problem her.. Her på basen(se signatur) fant jeg akkurat en skredder uten om det vanlige. Skredderen er latterlig billig! Her snakker vi 3-40$ pr jakke. 6-70$ pr dress(Bukse og jakke) Samt at han lager skinnjakker og alt slikt også til sikkert samme pris. Og kvaliteten er faktisk bra, uten å være ekspert så vil jeg si at det iallefall er bedre en på dressmann

 

Saken er at jeg kan overhodet ingen ting om slikt, men må liksom kjøpe et par tre stykker. skader jo aldri og ha noen dresser hengende?

 

Noen her som vet om steder man kan lære litt om slikt på nett?

Å bare kjøpe sorte dresser er litt dårlig utnyttelse av denne prisen.

 

Tenker på en Blazer som passer bra til mørke jeans. en til litt finere party og en til litt hverdags bruk. dette er kanskje det vanskeligste siden jeg ikke har noen jeans og prøve til(kun uniform).

 

hmm håper vi har noen eksperter her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skaff deg en motekatalog, evnt søk på "fashion" på google. Fikk selv skreddersydd hvit dress i Thailand, og er veldig fornøyd. Når dressen er skreddersydd med dine mål passer den deg også perfekt. Forøvrig kan de fleste skreddere lage dresser ut ifra et bilde du har, så det skal ikke være noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...