Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen restarter seg når det blir for mye..


Anbefalte innlegg

halla, trenger litt hjelp her. I de siste dagene så har pcn begynt å restarte seg under spilling OG når jeg jobber med noe.. f.eks photoshop og premiere.. og når jeg hører på musikk + surfe på internett. Kan det være noe med at jeg har 50-100 varme når jeg spiller?:p hehe, er det noe jeg kan gjøre for å fikse det?.. ork kjøpe en ny cpu:/

 

 

takktakk ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

etter å ha fjernet litt støv her og der.. så prøvde jeg å spille/jobbe litt.. etter noen par sekunder så poff, restarta seg.. CPU'n? eller kan det være strømforsyninga

 

hva med en liten formaterings? vill det funke

- formatering funka ikke loael.. som noen nevnte i noen andre tråd.. så hva er det som kan være da? jeg har fått tatt vekk det støvet som var på vifta etc..

Endret av gatebarn
Lenke til kommentar
halla, trenger litt hjelp her. I de siste dagene så har pcn begynt å restarte seg under spilling OG når jeg jobber med noe.. f.eks photoshop og premiere.. og når jeg hører på musikk + surfe på internett. Kan det være noe med at jeg har 50-100 varme når jeg spiller?:p hehe, er det noe jeg kan gjøre for å fikse det?.. ork kjøpe en ny cpu:/

 

 

takktakk ;)

8378436[/snapback]

 

Om det ikke er CPUen tror jeg det er PSUen. Hadde samme problem før, så jeg stappa inn en større PSU så var det løst. ;)

Lenke til kommentar

Hvis dette er et problem som har dukket opp etter tid, så er det nok et varmeproblem. Prøv å få det kjølig inne i pcn. Rens vifter for alt støv, rens selve kjøleblokka di på cpu for støv og dritt. Rens også PSU, og skjermkort, og eventuelt ramen..

 

Prøv å la sidedekselet på pcn din være av en periode, for å finne ut om den ikke skrur seg av ved bedre kjøling. Lukk opp en vindu, få gjennomtrekk i rommet, få det kjølig i rommet! Også prøver du å kjøre de programmene som får pcn til å restarte seg! :)

 

Prøv dette, og kom tilbake med eventuelle resultater her.. :)

Lenke til kommentar
Hvis dette er et problem som har dukket opp etter tid, så er det nok et varmeproblem. Prøv å få det kjølig inne i pcn. Rens vifter for alt støv, rens selve kjøleblokka di på cpu for støv og dritt. Rens også PSU, og skjermkort, og eventuelt ramen..

 

Prøv å la sidedekselet på pcn din være av en periode, for å finne ut om den ikke skrur seg av ved bedre kjøling. Lukk opp en vindu, få gjennomtrekk i rommet, få det kjølig i rommet! Også prøver du å kjøre de programmene som får pcn til å restarte seg! :)

 

Prøv dette, og kom tilbake med eventuelle resultater her.. :)

8380936[/snapback]

 

 

takk;) trur det var PSU som var feilen.. :p var vell litt mye støv inni der:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...