Irminsûl Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Hvilken gratis program for Windows XP mener dere er best til å rippe Internett-sider? Dvs. et program som blar gjennom en bestem nettside og laster ned f.eks HTML-filer automatisk -- gjerne i henhold til et filter jeg kan skreddersy selv. Det kan kanskje være relvant i denne sammenhengen å nevne at jeg bruker Firefox ...
Cotul Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 tror downthemall! plugin til firefox kan gjøre det du ønsker.
Irminsûl Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 Njaei... Egentlig ikke hva jeg er ute etter. Jeg vil at programmet skal kunne gjøre det mulig å bruke og navigere sider offline. Burde kanskje ha nevnte det med en gang. )
Irminsûl Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 Jeg kom frem til at WinHTTrack Website Copier fungerer bra.
atlef Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Det finnes også Webaroo. Webaroo for Laptops/Desktops Webaroo enables fast access to web content of your choice on your laptops/desktops. Download Webaroo for free and select from a collection of topic-specific Web Packs or add your favorite websites to browse on the go. Mvh Meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå