Gå til innhold

Støynivå på Dell PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg er ikke en eier, men jeg kommer til og bli det snart. Jeg har tatt en slik i nøyere ettersyn og jeg må si jeg ble imponert over hvor lavt støynivå det er i denne PCen. Jeg måtte sette meg ned og "høre etter" for og høre den, MEN det var i et kontorlandskap så noe støy ble nok borte. Ifølge tester på nett så skal den være overraskende stillegående.

 

Mitt største mot-agrument er at HK ikke er av nyeste dato, det er 6 stk SATA kontakter og kun 1 stk firewire. Dette kan løses ved og kjøpe PCI kort, men det burde ikke være nødvendig med en slik high-end PC. Det sitter en 750W PWS i XPS 710 (er usikker på merke), 4 stk PATA kontakter. Mrk: internt lydkort støtter ikke DTS såvidt jeg har fått med meg, men kommer uansett til og kjøre et add-on kort.

 

Noe annet som er interessant er at det finnes Dell-software for overklokking..men er usikker på om det er lurt, om man vil holde støyen nede.

 

Man betaler også endel mer for HW hos Dell kontra f.eks Komplett, men jeg innbiller meg at byggekvalitet og kompabilitet mellom HW er bedre. Har Dell på jobb og jeg er imponert over stabilitet. Har tidligere bygget selv med de fordeler og ulemper som det medfører ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...