JPstoney Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 JPstoney, et par spørsmål: 1. Vil dette si at sensorrens dekkes av supersikringen? 2. Jeg nevnte problemer med blenderen i kaldt vær. Dette har flere enn jeg opplevd: http://www.dyxum.com/dforum/forum_posts.asp?TID=10758 Dette høres ut som en garantisak, kan du bekrefte det - og evt også om dette må sendes avgårde for lang tid? 8356377[/snapback] Hei funnybeep, et par answers: 1.) Yes and no. If the function of the camera is seriously effected, it is included in the supersikkring. That means in MyBigMouth`s case it is 100% covered, no discussion. If you just want "a weekly routine clean", it is not, because it is not a damage. This gives a certain grey zone of cause and our "japanese" are asked to handle this in a very service oriented way in favour of the customer. 2.) We have of course heard about this problem, but as I`m not working for Sony Norge or Sony Europe, I`m not authorised to answer this question. We have an agency ("LauritsenResult") who handles all repairments and all Supersikkring cases for us. This agency is sending all our repairs directly to all our suppliers (both the "Norwegian" models and the (few) EU-models). Only the certified supplier service partners can judge if something is on "warranty" or not. Lauritsen Result has the authorisation from our inssurrance company to judge whether is is a Supersikkrings case or not. Stephan
JPstoney Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Bra hvis det blir ryddet opp i denne saken. Kjedelig når man havner i slike "konflikter" med stedet man har handlet dyrt utstyr. Heldigvis har vi JPstoney som ordner opp i problemene, he he.Til den opprinnelige problemstillingen har jeg et lite bidrag. Valg av system er jo en smaksak. Min bror har nylig handlet Pentax, noe han er veldig fornøyd med. Selv har jeg levd lykkelig med Canon siden jeg migrerte fra Nikon. Klarer du å leve med den knøttlille skjermen, så er det jo et alternativ å kjøpe et butikknytt 20D-hus fra JP til under 7k, og da har man jo et litt mer romslig budsjett til optikk i etterkant. 10500 vil kjøpe deg en 20D med Tamrons glimrende 17-50, så lenge de fortsatt har flere 20D-hus på lager. Tilbudet stod i den siste papirlefsa fra JP, og jeg har ikke sjekket om de fortsatt har det tilbudet. Gamle PMnormal føler for å være litt fanboy for en gangs skyld 8380010[/snapback] Hei PMnormal as you are probably sleeping long today after your posting at 02:26, the chance is quite low. At 10:17 there were only two pieces left in the whole chain, one in Byporten and one in Bogstadveien, both Oslo. So good idea but a bit late ;-) Have a nice day Stephan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå