Gozarpz Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Har en trailkonto, og nå tenkte jeg at jeg skulle betale, slik at det ble en fast konto. Jeg får logget inn i spillet, men ikke på nettsidene. Jeg får beksjed om at kontoen ikke finnes når jeg trykker glemt passord eller konto. Hva gjør jeg?
Nerf Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 (endret) For det første heter det Trial. *Pirke* For det andre skal du vel bare logge inn som vanlig på wow-europe.com? Får du logget inn i spillet, skal du også få til å logge deg inn der med samme kontonavn og passord. Endret 8. april 2007 av nerf
Gozarpz Skrevet 8. april 2007 Forfatter Skrevet 8. april 2007 Uff... Nå føler jeg me dum... Skrev bare WoW i google, gikk inn på det første og prøvde å logge inn. Uvitende om at det faktisk var egen wow-europe side
Nerf Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Uff... Nå føler jeg me dum... Skrev bare WoW i google, gikk inn på det første og prøvde å logge inn. Uvitende om at det faktisk var egen wow-europe side 8338338[/snapback] Hehe, slikt skjer. Du skal ihvertfall ha cred for faktisk å prøve Google før du spurte her. Ytterst få som er såpass oppegående.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå