hw-bugs Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Hei! Jeg har aldri gjort det før,men har prøvd. Kan noen forklare hva jeg trenger for å brenne en film som er lastet ned, på en dvd,sånn at jeg kan se den på tv. Nå har jeg: Nero og Smart Video Converter. Har hørt at jeg må konvertere avi til dvd,men det tar minst 3 timer Jeg fant ikke temaet hvor det er forklart hvordan den processen virker... Det hadde vært heeelt fantastisk hvis noen kunne hjelpe. På forhånd takk!
agasøster Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Prøv DvdDecrypter du. Finner det sikkert visst du søker på google etter det
Jove Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Hiver meg litt på her. Er det nødvendig at det skal gå over en time å brenne videoklipp på en dvd-plate? Bruker selv nero.
stkmydla Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Hiver meg litt på her. Er det nødvendig at det skal gå over en time å brenne videoklipp på en dvd-plate? Bruker selv nero. 8332846[/snapback] Grunnen til at det tar så lang tid er at du må kode klippet om til DVD-format, det tar tid, alt etter hvor rask maskinvare du har.
hw-bugs Skrevet 10. april 2007 Forfatter Skrevet 10. april 2007 Prøv DvdDecrypter du. Finner det sikkert visst du søker på google etter det 8332026[/snapback] Den programmen drar filmer ut av dvd til pc,men jeg skal brenne filmer til dvdspiller. Så jeg lurer på hvilke programmer folk pleier å bruke når de brenner ut flmer til dvd.
Tobinor Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 (endret) DvdDecrypter funker fint til dette... Gå inn på mode og endre fra "Read" til "Write" Se her Endret 10. april 2007 av Tobinor
hw-bugs Skrevet 10. april 2007 Forfatter Skrevet 10. april 2007 DvdDecrypter funker fint til dette... Gå inn på mode og endre fra "Read" til "Write" Se her 8348086[/snapback] Takk for svaret! Nå funker det, men går det an å brenne flere filmer på en dvd?Fordi den første tar bare 1gb..
Tore Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Bare en liten notis... Husk å ikke brenne over 4x... Trodde ikke det hadde noe å si selv, men opplevde feilbrenning ved 8x... Står skrevet et sted at 4x er max anbefalt til dvdfilmer...
hw-bugs Skrevet 10. april 2007 Forfatter Skrevet 10. april 2007 Bare en liten notis... Husk å ikke brenne over 4x... Trodde ikke det hadde noe å si selv, men opplevde feilbrenning ved 8x... Står skrevet et sted at 4x er max anbefalt til dvdfilmer... 8348170[/snapback] Ok takk for tipset!Men kan jeg brenne flere filmer på en dvd da?)
Tore Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 jeg skal uten å vite, påstå, nei.. siden en dvd består av 2 mapper... En VIDEO_TS og EN AUDIO_TS... Å pakke flere filmer i VIDEO_TS mappen ser jeg for meg blir rotete, om da ikke hver film består av en eneste .VOB fil... koster deg 3kr å prøve det...
hw-bugs Skrevet 10. april 2007 Forfatter Skrevet 10. april 2007 jeg skal uten å vite, påstå, nei.. siden en dvd består av 2 mapper... En VIDEO_TS og EN AUDIO_TS... Å pakke flere filmer i VIDEO_TS mappen ser jeg for meg blir rotete, om da ikke hver film består av en eneste .VOB fil... koster deg 3kr å prøve det... 8348229[/snapback] Hehe jeg vil prøve,men jeg ser ikke funksjonen hvor jeg kan browse flere filmer.
Tobinor Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Har du råd til å miste en dvd-plate (og litt tid) på å prøve dette, er det bare å prøve i vei!
hw-bugs Skrevet 10. april 2007 Forfatter Skrevet 10. april 2007 Nåholder jeg på å konvertere fra avi til dvd format og den programmen her WinAviconverter gjør det sykt fort synes jeg))Tar bare halv time!
jammi Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Det funker fett med to filmer på en DVD Hvertfall for meg. Hvis jeg har 2 stk. .avi-filer tar jeg negge til convertering sammen, så det blir til en dvd. (Ett sett .vob-filer) hvis dere skjønner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå