Gå til innhold

Hva er X-link kai?

A14

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på xboxen min (ikke 360) sto det noe om X-link kai ett sted i avalunch....

er det noen som vet hva dette er?? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spilte Halo 2 på gamle Xboxen i flere år ved hjelp av Xlink. Et annet program er Xbox Connect. Begge er såkallte tunnelling-programmer. Det er blant annet mulig å spille multiplayer online i Halo: Combat Evolved ved hjelp av disse programmene. :)

Sist jeg sjekket var det veldig få som brukte det på 360 dog. Dette tar seg sikkert opp når Halo 3 kommer.

Skrevet

Jeg synes dette er utrolig knotete. brukte en time på setup og joine en venn som ikke hadde Xbox Live da. Også viste det seg at jeg ikke fant gamen i LAN-modus på Forza Motorsport. Waste of time...

Skrevet

jeg får det ikke til å virke!! gjør alt det som jeg får beskjed om men jeg finner ingen servere!!

HAR NOEN NOE TIPS?? :(

Skrevet

Du må gi oss mer detaljer. Hva gjør du? Hva er oppsettet ditt?

Har ikke erfaring med Avalaunch, bruker du den innebygde klienten der? Selv brukte jeg bare klienten på PCen, selv om jeg sikkert kunne brukt den som er innebygd i XBMC.

Har du åpnet porter i ruteren din? Det kan være en feilkilde. En kompis av meg brukte hele tiden XBC, siden Xlink nektet å funke av en eller annen grunn.

Skrevet
Du må gi oss mer detaljer. Hva gjør du? Hva er oppsettet ditt?

Har ikke  erfaring med Avalaunch, bruker du den innebygde klienten der? Selv brukte jeg bare klienten på PCen, selv om jeg sikkert kunne brukt den som er innebygd i XBMC.

Har du åpnet porter i ruteren din? Det kan være en feilkilde. En kompis av meg brukte hele tiden XBC, siden Xlink nektet å funke av en eller annen grunn.

8338815[/snapback]

jeg har instalert xbc og så skrur jeg på xboxen og halo 2...

men når jeg trykker på en server på dataen komer det fram bare en annen rute og xboxen finner ikke noe!:(

Skrevet

Har du noen brannmur installert? Har du åpnet port 8602 i routeren din?

Dette må nok gjøres før det skal funker. Se her om du har brannmur og Norton. Se her for hvordan å åpne opp porten. Til å gjøre dette trenger du merke og modell, det står som oftest under routeren.

Lykke til!

• 4 uker senere...
Skrevet
Har du noen brannmur installert? Har du åpnet port 8602 i routeren din?

Dette må nok gjøres før det skal funker. Se her  om du har brannmur og Norton. Se her for hvordan å åpne opp porten. Til å gjøre dette trenger du merke og modell, det står som oftest under routeren.

Lykke til!

8342341[/snapback]

Man må følge bruksanvisningen på hjemmesiden for riktig oppsett av programmet på pcen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...