tehextinct Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 (endret) <?php include('config.php'); $title = $_POST['title']; $text = $_POST['text']; $text = nl2br($text); $table = 'news'; $sql = "INSERT INTO $table(title, text)VALUES('$title', '$text')"; $result= mysql_query($sql); if($result){ echo 'Successful<br />'; echo '<a href="news_add.php">Back to Add news page</a>'; } else { echo "There was an error!"; } mysql_close(); ?> Alt blir lagt i databasen, men nl2br virker ikke for jeg skrev inn følgene: Testing NL2BR Testing NL2BR Testing NL2BR Testing NL2BR Testing NL2BR Testing NL2BR men når jeg SELECTE a d så kommer det ut slik: Testing NL2BR Testing NL2BR Testing NL2BR Testing NL2BR Testing NL2BR hva er problemet? TAKK FOR ALLE SVAR! Endret 7. april 2007 av tehextinct
Kagee Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 (endret) Jeg holdt på å feillese innlegget ditt - men hvis jeg forstår riktig så har du lagt inn en tekst i et textarea, (med nye linjer og NL2BR som "debug-tekst"), poster dette til phpfilen din, som setter det inn i en database? Det skal jo mye til før nl2br ikke funker, har du prøvd å printe literal (slik at du ser om det står <br>) tekst rett etter $text = nl2br($text);? Edit: Den ble løst mens jeg postet, kan du fortelle oss andre hva du gjorde feil? Endret 7. april 2007 av Kagee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå