Damp Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 (endret) Jeg falt utenfor en klippe i wow, nå kan jeg ikke få meg opp noen steder pga. det er vegger på alle kanter . Noe jeg kan gjøre? Endret 7. april 2007 av pcbygger91
Firvulag Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Jeg falt utenfor en klippe i wow, nå kan jeg ikke få meg opp noen steder pga. det er vegger på alle kanter . Noe jeg kan gjøre? 8325758[/snapback] si ifra til en GM så fikser de det ^^ kjekt å rapportere så de kan "rette" ut område i en patch eller no
Damp Skrevet 7. april 2007 Forfatter Skrevet 7. april 2007 (endret) Yes, fant ut av det. Brukte autounstuck xD Edit: Nytt problem :!: Lyden har forsvunnet Endret 7. april 2007 av pcbygger91
Glipp Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 (endret) Yes, fant ut av det. Brukte autounstuck xD Edit: Nytt problem :!: Lyden har forsvunnet 8325867[/snapback] hehe , trykket på hotkeyen som gjør at al lyden har forsvunnet? sjekke på options -> sound, hvis den øverste ikke er haket ut, så hak den, så skal alt være normalt Endret 7. april 2007 av *Magnus*
Cannabiskopen Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Jeg falt utenfor en klippe i wow, nå kan jeg ikke få meg opp noen steder pga. det er vegger på alle kanter . Noe jeg kan gjøre? 8325758[/snapback] Hearthstone? Warlock summoning? Instance portal summoning? Unstuck? (Som du gjorde) Mange muligheter min venn
Bimmelom Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Du kom sikkert ani "CTRL - S" Da går lyden vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå