Gå til innhold

PS3 Japansk Version?

rocketer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utifra det jeg har lest her, så har jeg tolka det som at det vil være trygt å kjøpe fra england f.eks. Får dem jo for rundt 4.5k der. Blir ikke noe stress med strøm etc? Ettersom det er trafo inne i psen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, kjøpte meg en PS3 på amazon.com og fikk den levert i dag (er i USA).

Alt funker problemfritt osv, reiser tilbake til Norge på søndag, så det blir moro..

Men dere sier at det er en strømadapter som støtter 120-240v interegrert i PS3'en.

Men i manualen til PS3'en, så leser jeg nå under spesifikasjoner, der står det:

Power: 120V AC, 60Hz

Power Consumption: Approx 380W

Hvordan vet jeg om denne støtter 220v hjemme i norge? eller må jeg kjøpe en strømkonverter?

Skrevet

The console has many ventilation holes, a single large fan, and uses heat pipes. Physically, the PlayStation 3 is approximately 5 kg (11 lb), 32.5 cm (W) × 9.8 cm (H) × 27.4 cm (D) (12.8 in. × 3.9 in. × 10.8 in.).[9] The power supply is built into the console and a standard 3-pin IEC connector is present at the base of the console. All current PS3 power supplies are Universal 100V-240V/50–60 Hz and will work worldwide, external power markings only relate to the intended market area[citation needed]. The power consumption ranges from 150–200 watts during normal use, although some people have stated it commonly uses its massive 380 watt power supply

Skrevet

Ok, takk for info! :) Ble litt svett når jeg leste 120v i katalogen=)

Gleder meg til å komme tilbake til Norge og kjøpe Motorstorm ++ =) Har fiksa meg God of War II så jeg har noe å gjøre i mellomtiden !=)

• 2 uker senere...
Skrevet
Kan man spille live i norge med japansk PS3?

8444570[/snapback]

Kan vel ikke akkurat spille "live" ;) som på Xbox360.

Men man kan spille online, kan man ikke det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...