Gå til innhold

Tørkler på nett? Ev. butikk i Oslo. Grønne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey.

Har funnet ut at jeg ikke kler å ha naken hals, derfor tenkte jeg å begynne med tørkler rundt halsen(vet at jeg kler dette), men trenger å få kjøpt noen kule. Orker ikke lage så mange selv, og dessuten er kjøpetørkler mye bedre enn dem jeg greier å lage.

Er spesielt interessert i grønne! Kan også ha grå og svarte, men må ha minst ett kult grønt et, gjerne med svarte detaljer(eller motsatt).

Om de har motiver må de ikke være teite eller 'feminine', og jeg vil ikke ha frynser eller noe sånt, annet enn en kant. Særlig små skal de ikke være, men det skal være tørkler, ikke sjal.

Noen som veit steder man får kjøpt sånne?

PS: Nei, jeg skal ikke ha Palestina-skjerf, om noen trodde det.

Tips om butikker i Oslo taes imot, men nettbutikker funker greit, så lenge det ikke er veldig dyr og lang frakt. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

På Formatshop.no har de en pakke med tre tørkler fra Volcom til 199,- men vet ikke om det er akkurat det du leter etter :)

D671704Bandana3pk01.gif

D671704Bandana3pk02.gif

D671704Bandana3pk03.gif

Endret av FredericC
Skrevet

De var jo litt fete, bortsett fra at det øverste ser litt ut som et palestinaskjerf på avstand. :)

Direkte link inni butikken? Jeg finner ikke frem.

Skrevet
Det virker som butikken ikke har dem lenger. Men om du søker på "Volcom Bandane" ser du at de har dem inne. Men lykke til med å finne dem, eller noen andre :)

8359611[/snapback]

Bandane? Er ikke hårbånd jeg er ute etter, altså. :p

Sikker på at det er halstørkler? *søke*

Og moone: Takk, skal sjekke det ut! :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

På rock pop butikken på Strømmen Storsenter har dem mange tørkler til å ha rundt halsen. De har mange ulike farger og motiver som man kan velge mellom, og de finnes i to størrelser.

Skrevet
Det kalles bandana og er stjåle fra ski/snowboardere ;)

9071693[/snapback]

Nei det er stjålet fra cowboyer og samer ;)

Skrevet

Arkaden har vel en del slike, på whats up for eksempel. Eller i den butikken som ligger rett ved siden av omtrent, husker ikke hva den heter :p

• 2 uker senere...
Skrevet
Kjøp en multipack av paisley bandanas på ebay elns, får 20+ farger til en slikk og ingenting.

9070468[/snapback]

Tidenes tips fra forumet her :p . Jeg bruker sjelden tørkle, men fant en 12-pack til 16 bux.. Kan jo bli nyttig en dag :D

Takk!

Skrevet
Tenkte å kjøpe en slik pakke fra ebay, men må være over 18. Er dette viktig eller går det fint å lyge på seg 1 år?

9223256[/snapback]

Tviler på at noen bryr seg så lenge du betaler for deg til riktig tid og slikt.

Skrevet
Tenkte å kjøpe en slik pakke fra ebay, men må være over 18. Er dette viktig eller går det fint å lyge på seg 1 år?

9223256[/snapback]

Så lenge du har tilgang til et ordentlig visakort, altså ikke elektron, så burde det gå helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...