m0h0 Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Er en stund siden jeg har spillt BF2, så jeg installerte nettopp 1.4 patchen. Problemet er at når jeg prøver å joine en server, kommer jeg umiddelbart tilbake til skrivebordet, ingen feil meldinger....BF2 bare avslutter :S Starter jeg en singelgame though, fungerer BF2 utmerket. Da kan vel dette utelukke feil/u-oppdaterte skjermkort drivere! Finnes det ingen form for error.log eller noe som forteller hva som skjer når spillet bare avsluttes?
Mattlakk Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Hadde problemet jeg og, Jeg måtte avinstallere, Bruk denne manualen for å avinstallere: http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg/php/e...ated=1119312427 Så installerer du på nytt.. Har faktisk hørt det kan skyldes gammel cd rom også, men prøv å reinstaller først
m0h0 Skrevet 6. april 2007 Forfatter Skrevet 6. april 2007 (endret) Hadde problemet jeg og, Jeg måtte avinstallere, Bruk denne manualen for å avinstallere: http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg/php/e...ated=1119312427 Så installerer du på nytt.. Har faktisk hørt det kan skyldes gammel cd rom også, men prøv å reinstaller først 8320312[/snapback] Hadde håpet å komme utenom en re-installering, siden jeg ikke har cd-key tilgjengelig nå (er bortreist med laptoppen). Har gjort akuratt det samme med Vista pc'n hjemme og der fungerer det fint. Visst du hadde samme problemet som du sier, så er det vel ingen vei utenom en re-install Men du klarte også å kjøre spillet i singleplayer mode, men ikke multi? Endret 6. april 2007 av m0h0
Mattlakk Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Det finns sikkert en annen utvei;) jeg lette ikke, bare gjorde det
Mevon Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Hadde samme problemet selv, å det løste jeg også ved å re-installere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå