Fritzi Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 jeg har kommet til en iron gate som jeg ikke får opp. er det en spake eller noe slik ? eller er det nå jeg må bruke " arrow extrication". hvis det er det, hvordan gjør jeg det ? her er bilde av porten
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Forklar bedre! Hvor er du hen? "Iron gate" forklarer ikke så veldig mye akkurat... Her er walkthrough for The Ultimate Heist: UESP.net - Ultimate Heist
Fritzi Skrevet 4. april 2007 Forfatter Skrevet 4. april 2007 obs. glemte bilde. men etter å lest så forstår jeg hva jeg må gjøre, men jeg trodde jeg hadde jort det :S. men viss du fremdeles lurer på hvor jeg er så er jeg så er jeg her : At the end (in the NE of the map) there is a large rectangular room with a tiered upper level. On the north side of the room there's a retractable stairway (as you've seen in other Ayleid ruins) leading up to it, but there's a large gap in the stairs. Tricky, because up there is where you need to go. However, you can easily jump up there using the Boots of Springheel Jak. Once you've jumped up the stairs, turn right, and activate the blue push block. Then run to the other side of the platform and activate another blue push block. This will open a grate; beyond it is the door to the "Hall of Epochs". men tusen takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå