culemart Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Får feilmelding(se vedlegg) hver gang jeg prøver å starte opp. Har også fått lignende feilmelding på et par andre spill (husker ikke hvem i farten) Sannsynligvis ett eller annet feil med grafikken. Kjører Vista Ultimate og har Nvidia FX 5700 grafikkort.
krize Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Får feilmelding(se vedlegg) hver gang jeg prøver å starte opp. Har også fått lignende feilmelding på et par andre spill (husker ikke hvem i farten) Sannsynligvis ett eller annet feil med grafikken. Kjører Vista Ultimate og har Nvidia FX 5700 grafikkort. 8306301[/snapback] Vil anbefale å gjør et søk på "Bus driver" vista på google eller her på gamer.no .. DU er ikke den eneste med dette problemet.
culemart Skrevet 4. april 2007 Forfatter Skrevet 4. april 2007 Har søkt en del rundt uten å finne noe. Tenkte kanskje noen her inne har løsningen.
PHdZ Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Drit i Bus Driver, det går ikkje ann å sitte inni bussen ein gong . Værste spelet eg har spelt på lenge, sjå heller på 18 Wheels of Stell serien, mykje bedre og lastebil er jo ikkje så forskjellig frå bussar. Eller vent på Rig'n'Rol .
culemart Skrevet 4. april 2007 Forfatter Skrevet 4. april 2007 Drit i Bus Driver, det går ikkje ann å sitte inni bussen ein gong . 8307848[/snapback] Jeg er ikke intressert i spilltips men å få "Bus driver" til å funke. Særlig siden samme feil (sannsynligvis) rammer flere spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå