Gå til innhold

Logitech Chillstream Controller til PS3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noe erfaring med denne? Tenkte jeg skulle gå til innkjøp siden den var så mye billigere enn orginalen :!: men vil gjerne høre noen bruker erfaringer først.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøpte chillstream til pc, men eg var skuffa da det er ikke cult å spille uten rumble feedback

vet ikke om ps3 chillstream har rumble, men tviler på det da viftene tar opp plassen innvendig

er mye lettere å stille inn riktig støtdemper oppsett i GT4 med feedbak skjønner du

man føler når støtdemperne botner

det kommer nok snart flere feedback kontrollere til ps3, no når konflikten med immersion er løst

sony kjem sikker snart ut med sin versjon

Skrevet
kjøpte chillstream til pc, men eg var skuffa da det er ikke cult å spille uten rumble feedback

vet ikke om ps3 chillstream har rumble, men tviler på det da viftene tar opp plassen innvendig

er mye lettere å stille inn riktig støtdemper oppsett i GT4 med feedbak skjønner du

man føler når støtdemperne botner

det kommer nok snart flere feedback kontrollere til ps3, no når konflikten med immersion er løst

sony kjem sikker snart ut med sin versjon

8309147[/snapback]

For meg er det ikke så viktig med rumble (har allerede slått det av på 360en) men det jeg vill vite er om det er ok kontakt mellom PS3 og selve kontrolleren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...