HelloKjersti Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Japansk test Eksempelbilder ISO test pusekatt Fant disse på Nikon-forumet på dpreview. Jeg venter fortsatt på en "proff" test av kameraet før jeg tar noen avgjørelser, men enn så langt liker jeg bedre utseende på støyen til P5000 enn Lumix LX2 (som er det andre kameraet jeg vurderer).
Black Star Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Det verste er jo at det faktisk er brukbart på ISO 3200 i nødstilfelle. Ihvertfall ut fra de bildene der. EDIT: Så nå de japanske testbildene også. Pusekattbildet var faktisk veldig bra til å være ISO 3200, mens bildene fra den japanske siden ikke var så imponerende. Her viser det seg at man neppe bør gå over ISO 1600. Men ellers virket bildekvaliteten veldig bra.
Rocambole2 Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 (endret) Hvem bryr seg vel om det er støy i et bilde bare motivet er interessant? Jeg synes 3200-testen er langt bedre enn til bruk bare i nødstilfeller som Afseth skriver. Endret 4. april 2007 av Rocambole2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå