jovie Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Lurte bare på om noen har en link eller noen tips på hva jeg må grinde for og få rep med forskjellige factions så jeg kan bli attuned til Heroics? Er litt lost på akuratt det her...
wise™ Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 (endret) The Sha'tar -> Tempest Keep (Netherstorm) Honor Hold -> Hellfire Citadel (Hellfire Peninsula) Cenarion Expedition -> Coilfang Reservoir (Zangarmarsh) Lower City -> Auchindoun (Terokkar Forest) Keepers of Time -> Caverns of Time (Tanaris) Endret 3. april 2007 av TheoB
jovie Skrevet 3. april 2007 Forfatter Skrevet 3. april 2007 Tusen takk for svar ser ut til det er bare å gå instances til man stuper da eller?
wise™ Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Jepp. Husk at du må være revered med alle instancene da, å ikke exalted.
Skrufgreen Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Du kan også gå inn på http://www.ampwow.com og Reputation, en liste over factions velg en og så ser du hva og hvor du skaffer rep
cornell80 Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Kjedelig at det er 0 alternativ til litt solo rep-grinding
Veta Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Er det noen mobs som gir +rep med Aldor når de blir drept? Eller må jeg bare farme Marks?
anono1123 Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Er det noen mobs som gir +rep med Aldor når de blir drept?Eller må jeg bare farme Marks? 8304776[/snapback] Marks hele veien. Gjør alle questene også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå