Gå til innhold

FL Studio 6.0

LØD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

kan anbefale deg disse vst:

Nexus

Toxic III

Poizone

Vanguard

men skal du kun gå etter presets er det kansje ikke greia. nexus er grei nok og er en ROMbler så du kanke gjøre stort med lydene der.

men de andre som er anbefalt bør du surre rundt med. finn ut hva de forskjellige tinga gjør og som før ut den lyden som er der. når du har skjønt hva de gjør kan du gå videre. finn en preset som du liker. juster den etter dine behov. liker du ikke det så er vel vanguard noe for deg. fins flere presets der ute og kjøpe. masse av dem.

Skrevet

Basshunter bruker z3ta i hvertfall =)

Men om du skal ha en enkel softsynth med fete presets i som høres bra ut som de er skaff deg nexus ;) ingen over og ingen ved siden av =)

Btw basshunter bruker sandstorm presete i z3ta hvis du vil prøve å kopier hans lead lyd =P

Skrevet
basshunter suger da. hardt

8304952[/snapback]

Nehei, BassHunter er helt syyyyk i FL Studio da!

Men selve pesonen er noe annet.

Skrevet

han suger hardt. han har holdt på lenge skal jeg si deg. man får teken på det alle sammen etterhvert. han er så gay. kansje flink er han men han lager sugene sanger for det

Skrevet
han suger hardt. han har holdt på lenge skal jeg si deg. man får teken på det alle sammen etterhvert. han er så gay. kansje flink er han men han lager sugene sanger for det

8305051[/snapback]

Smak og behag min venn

Skrevet

Oki basshunter er ikke akkurat noen avansert fl studio bruker lissom =P han lager ikke så veldig syke ting..

Men han har jo ett talent =) musikken hans fenger og leadsa å sånn er jo ganske bra :) Nå som han har blitt signert har det jo generelt blitt bedre kvalitet på sangene hans å ettersom nå blir de jo mixa og mastra av proffe folk.

Syns han fortjener all ære for at han har fått til det vi alle drømmer om jeg :) han har jo tross alt skapt navnet sitt fra grunnen av uten noen form for hjelp av plateselskap eller noe som helst

• 7 måneder senere...
Skrevet
sry for å bumpe en så gammel tråd, men hva er VST'er?

VST står for "Virtual Studio Technology" og er utviklet av Steinberg. Enkelt sagt er det synthesizere som blir simulert i software form, såkalte "softsynths". Det er billigere, dog lyden ikke blir like varm som med ordentlig hardware, men det begynner å komme seg.

Les forøvrig mer om det på Wikipedia :) .

Andak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...