Ingolfzp Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 (endret) Jeg fant ut en snodig ting i dag: - Kameraet står i alle andre enn auto-modusene (fra "P" og oppover til "A-DEP" med andre ord) - Blitzen er åpnet Når jeg trykker på "stjerne-knappen" (se vedlegg), får jeg opp "FEL" på displayet (se andre vedlegg). "FEL" oppfatter jeg som svensk - noe som f.eks. kan bety at Canon har brukt den svenske layouten til å redigere om til norsk fra? Hadde det grunnet begrensninger på ant. bokstaver, hadde de nok brukt "ERR" istedet, vil jeg anta... Også glemte jeg å si, hver gang jeg trykker på knappen og får opp FEL, blinker blitzen til én gang, samtidig som at det midterste fokus-punktet lyser rødt (jeg har aktivert Automatisk AF-punkt valg). Det er vel flere med 400D der ute, vet jeg - så det jeg lurer på, er om dere også får denne FELen - eller er det bara jäg? Endret 1. april 2007 av senze
lohelle Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Jeg fant ut en snodig ting i dag: - Kameraet står i alle andre enn auto-modusene (fra "P" og oppover til "A-DEP" med andre ord) - Blitzen er åpnet Når jeg trykker på "stjerne-knappen" (se vedlegg), får jeg opp "FEL" på displayet (se andre vedlegg). "FEL" oppfatter jeg som svensk - noe som f.eks. kan bety at Canon har brukt den svenske layouten til å redigere om til norsk fra? Hadde det grunnet begrensninger på ant. bokstaver, hadde de nok brukt "ERR" istedet, vil jeg anta... Også glemte jeg å si, hver gang jeg trykker på knappen og får opp FEL, blinker blitzen til én gang, samtidig som at det midterste fokus-punktet lyser rødt (jeg har aktivert Automatisk AF-punkt valg). Det er vel flere med 400D der ute, vet jeg - så det jeg lurer på, er om dere også får denne FELen - eller er det bara jäg? 8287891[/snapback] FEL = "Flash Exposure Lock"
Ingolfzp Skrevet 1. april 2007 Forfatter Skrevet 1. april 2007 FEL = "Flash Exposure Lock" 8287983[/snapback] Hihi, og man kan ta så feil? Men, hvis det er "exposure lock" - hvorfor blinker det allikevel da?
Svein_Jarle Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 fordi den måler lyset med et blitz-blink, eller noe sånt..
Ingolfzp Skrevet 1. april 2007 Forfatter Skrevet 1. april 2007 fordi den måler lyset med et blitz-blink, eller noe sånt.. 8288337[/snapback] Heh, tror jeg skal hente en spade og finne fram bruksanvisningen jeg
lohelle Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 fordi den måler lyset med et blitz-blink, eller noe sånt.. 8288337[/snapback] Heh, tror jeg skal hente en spade og finne fram bruksanvisningen jeg 8288373[/snapback] hehe bruksanvisning er for pyser! men "google is your friend" ...
Ingolfzp Skrevet 2. april 2007 Forfatter Skrevet 2. april 2007 :!: Passet bra at du postet dette akkurat i dag. 8289425[/snapback] Hehe, jeg fant selv ut at det i grunn passet ganske bra, ja Men jeg syns jeg har litt god fantasi siden jeg klarte å dra det over til Sverige, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå