Christeff Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 (endret) Kompisen min har et lite problem. Vi skulle linke hos meg, og kobla opp alt av maskinutstyr. Men da han skulle starte den, får den shutdown etter 20 sekunder. Alt av maskinvare er koblet til og i god stand.. Det er irriterende, fordi vi ikke har rørt en DRIT. spesifikasjoner: P5N SLI E6600 8800GTS 580W Strøm 2 GiB RAM 320 GiB HDD God kjøling. Svar? Endret 1. april 2007 av Christeff
JonasHR Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Kompisen min har et lite problem. Vi skulle linke hos meg, og kobla opp alt av maskinutstyr. Men da han skulle starte den, får den shutdown etter 20 sekunder. Alt av maskinvare er koblet til og i god stand.. Det er irriterende, fordi vi ikke har rørt en DRIT. spesifikasjoner: P5N SLI E6600 8800GTS 580W Strøm 2 GiB RAM 320 GiB HDD God kjøling. Svar? 8287733[/snapback] altså sånn shoutdown vindu sak? vist det er det, så er det bare å trykke på windowsknappen + r også skriver du "shoutdown -a" Vist ikke, så vennligst fortell
Christeff Skrevet 1. april 2007 Forfatter Skrevet 1. april 2007 problem solved. cpu'en hadde på en ellerannen måte lirket seg litt ut av sokkelen.. ikke spør hvordan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå