Bozzeye Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Hei! Eg lurte på om noen kan si meg hvordan man lager websider, f.eks. en "bruksanvisning" med punkt. P.S. Kan noen si meg hva dette betyr: HTML, DHTML, FTP, (kommer ikke på flere) Viss dette er feil forum, kan noen flytte det. Visste ikke hva forum det skulle på. Mvh Kiwien6
............... Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 (endret) w3school lese litt der, så når du trenger hjelp spør du på forumet her Endret 1. april 2007 av karlsn
Anders Moen Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 (endret) Kan noen si meg hva dette betyr: HTML, DHTML, FTP HTML Hyper Text Markup Language DHTML Kombinasjon av HTML, Style Sheets og JavaScript (Bruker det ikke selv, så måtte en snartur til W3Schools hehe FTP File Transer Protocol Tror alle disse tingene er noe man kan lese om hos W3Schools.com, ellers er det bare å søke i veg på Google, og spørre om hjelp til ting og tang her i forumet, så får du nok masse hjelp skal du se Endret 1. april 2007 av Anders-Moen
Steinmann Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire...the A-Team. Evt noen som kan webutvikling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå