Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Noen som vet hva zhl.exe er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har pcen min begynt å gå vanvittig tregt. Så i dag at det er en prosess som kjøres på pcen som heter zhl.exe. Denne sluker 100 % av prosessorkapasiteten. Noen som har peiling på hva dette er ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I det siste har pcen min begynt å gå vanvittig tregt. Så i dag at det er en prosess som kjøres på pcen som heter zhl.exe. Denne sluker 100 % av prosessorkapasiteten. Noen som har peiling på hva dette er ?

8270279[/snapback]

zlh er noe fra Norman, men zhl.exe høres litt for likt til at det ikke er noe suspekt..

http://www.liutilities.com/products/wintas...esslibrary/zlh/

(hvis det da ikke er en skriveleif?)

Skrevet

8270279[/snapback]

• 2 uker senere...
Skrevet

8270279[/snapback]

8270632[/snapback]

Har samme problem. sluker 50-60 % av prossessorytelsen :dontgetit:

Har Norman antivirus, så jeg prøvde å avslutte prosessen (ZLH.exe) i oppgaveredigering.

Da avsluttet Norman programmet... :hmm:

Uanz har hatt Norman i 2 år, og det har aldri oppført seg sånn. Jeg har kunnet kjørt Virus sxan i bakgrunn før, mens jeg kjørte f.eks bf2 uten problem før... hvis jeg gjør det nå, går bare hele maskin til helv***

Håper det er noen så kan fortelle meg litt mer om dette...

wiberos : X ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...