rogerengh Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 I det siste har pcen min begynt å gå vanvittig tregt. Så i dag at det er en prosess som kjøres på pcen som heter zhl.exe. Denne sluker 100 % av prosessorkapasiteten. Noen som har peiling på hva dette er ?
olona Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 I det siste har pcen min begynt å gå vanvittig tregt. Så i dag at det er en prosess som kjøres på pcen som heter zhl.exe. Denne sluker 100 % av prosessorkapasiteten. Noen som har peiling på hva dette er ? 8270279[/snapback] zlh er noe fra Norman, men zhl.exe høres litt for likt til at det ikke er noe suspekt.. http://www.liutilities.com/products/wintas...esslibrary/zlh/ (hvis det da ikke er en skriveleif?)
wiberos Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 (endret) Og den må ikke være i X mode hos noen. Endret 29. mars 2007 av wiberos
Roabyg Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 I det siste har pcen min begynt å gå vanvittig tregt. Så i dag at det er en prosess som kjøres på pcen som heter zhl.exe. Denne sluker 100 % av prosessorkapasiteten. Noen som har peiling på hva dette er ? 8270279[/snapback]
Rajcapone Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 I det siste har pcen min begynt å gå vanvittig tregt. Så i dag at det er en prosess som kjøres på pcen som heter zhl.exe. Denne sluker 100 % av prosessorkapasiteten. Noen som har peiling på hva dette er ? 8270279[/snapback] 8270632[/snapback] Har samme problem. sluker 50-60 % av prossessorytelsen Har Norman antivirus, så jeg prøvde å avslutte prosessen (ZLH.exe) i oppgaveredigering. Da avsluttet Norman programmet... Uanz har hatt Norman i 2 år, og det har aldri oppført seg sånn. Jeg har kunnet kjørt Virus sxan i bakgrunn før, mens jeg kjørte f.eks bf2 uten problem før... hvis jeg gjør det nå, går bare hele maskin til helv*** Håper det er noen så kan fortelle meg litt mer om dette... wiberos : X ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå