1915 Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 (endret) noen som vet om det er mulig med "botter" i Call of duty 2? sånn som i Counter Strike? og hvis det er mulig. link til download da? og hvor skal jeg legge dem inn? Endret 29. mars 2007 av 1915
Trafalgar Law Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Tja, kunne prøvd med "Call Of Duty 2 bots" i google? Tja, fant hvertfall denne på en av de første søka jeg fikk fram. Står en readme der, skal vel klare å installere det ganske enkelt. USE: place the file bots.iwd in your COD2 'main' folder. Add the following cvar to your server config: set scr_testclients "3" //You can have up to 10 bots. If you dont use a server config file, start up the server, and load a map. then, drop down console and type: set scr_testclients "3" Then, restart the map (or rotate). --------------------------------- Putt bots.iwd fila i 'main' mappa, start opp en server, ta ned konsoll og skriv scr_testclients "3" (dvs, 3 botter, scr_testclients "4" tilsvarer da 4 botter). Lykke til.
1915 Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Skrevet 31. mars 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tja, kunne prøvd med "Call Of Duty 2 bots" i google? Tja, fant hvertfall denne på en av de første søka jeg fikk fram. Står en readme der, skal vel klare å installere det ganske enkelt. USE: place the file bots.iwd in your COD2 'main' folder. Add the following cvar to your server config: set scr_testclients "3" //You can have up to 10 bots. If you dont use a server config file, start up the server, and load a map. then, drop down console and type: set scr_testclients "3" Then, restart the map (or rotate). --------------------------------- Putt bots.iwd fila i 'main' mappa, start opp en server, ta ned konsoll og skriv scr_testclients "3" (dvs, 3 botter, scr_testclients "4" tilsvarer da 4 botter). Lykke til. 8268014[/snapback] det funka ikke Endret 31. mars 2007 av 1915
Mevon Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Lurer på det samme selv. Får prøve metoden enox fant en gang.
Yoda211 Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Lurer på det samme selv. Får prøve metoden enox fant en gang. 8310273[/snapback] Nå kjem eg meg ikke inn på mine egne servera? noen som kan hjelpe meg. kommer feilmelding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå