Gå til innhold

Vista og kopisperrer


Anbefalte innlegg

Hei, litt ot er at jeg antageligvis skal ha meg en ny bærebar pc, der er jeg antageligvis nødt til å ha Vista for at touch screenen skal fungere med mer. Da lurer jeg litt på hvordan det vil være med filmer og musikk på Vista? Er det veldig lett å bli "tatt"? Har Microsoft laget noen form for kopisperre lignende system der dem finner ut om jeg har noe ulovlig eller ei på pcen? Og er det mye bugs såpass tidlig med Vista?

 

Pcen er forøverig en HP tx1020ea med touch screen 12.1" osv..

 

Frister stort med en slik en da jeg må ha Vista:| Drivere finnes ikke til XP..:/

 

Mvh Ole M

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har ikke hatt noe problem med noen sperring bare bruke de rette programende.

Men jeg jeg synes det er noen bugs i vista, det funker jo fint men det er noen små ting som de kunne ha gjort bedre/fiksa. kan også være litt kranglette til tider.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Har hatt akkurat sånn pc i en uke og har sett på noen episoder av noe som jeg hadde nedlastet fra før. (I vlc player siden media player bare behandler avi-filene hos meg som lydfiler...)

Men igår stoppet fimen opp, maskinen drev og skrev og skrev noe og når jeg tittet på mappene med filene så ble de færre og færre og tommere og tommere. Alle i hovedmappa som jeg hadde kalt hva serien heter ble tomme. Dette var på en ekstern harddisk som heter tvix.

Koblet alt opp på en eldre bærbar og alle filene var der. Men vlc hadde problemer med den episoden jeg hadde tittet på når detteskjedde, ble en del firkantede blokker.

Jeg titttet gjennom loggen til norton og windows defender, ikke noe rapportert. Tittet gjennom diverse forums på nett, og fant ut at IE7 behandler alt fra nettet som suspekt men jeg hadde jo ikke brukt IE7 til noe av dette men det er vel et generelt vista-problem antar jeg, ser på alt fra nettet som suspekt.

 

Åssen får jeg vista til å slutte å herje med nedlastede tv-serier?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...