The StigMeister Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 (endret) Profilen min på xbox live er på en eller annen måte blitt ødelagt! Jeg kan ikke logge meg på! Når jeg går på memory, og inn på Gamer Profiles, så står det "Corupted Profile" Noen som har vært borti lignende!?? Endret 28. mars 2007 av The StigMeister
Wooho Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Dette er snakk om Gamertagen din? Har du prøvd å logge deg på xbox.com med tagen og passordet for å sjekek at det funker der?
The StigMeister Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Skrevet 29. mars 2007 Dette er snakk om Gamertagen din? Har du prøvd å logge deg på xbox.com med tagen og passordet for å sjekek at det funker der? 8264226[/snapback] Gamertagen min ja! Joda,har prøvd det! Og det funker! Er harddisken som er tullete!
Wooho Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 En annen ting du kan sjekke er å prøve med en annen harddisk og laste ned profilen fra nettet til harddisken. Funker profilen din da kan du jo prøve å formatere hrddsiken som viser corrupted profile for å sjekek om det hjelper.
Dragoncrest Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Tror du må slette den korrupterte gamertagen, for så å importere den tilbake. Altså å gå på system->memory, slett den korrupte gamertagen, gå tilbake til "første" siden, ta recover gamertag, fyll så inn navn og passord osv. Da skal du få tilbake gamertagen din. Innbiller meg at jeg har lest om noen som fikk det samme problemet, og da var dette løsningen. Skal dog ikke garantere at dette fungerer ettersom jeg ikke har opplevd det selv.
Kjeksmestern Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Du må slette profilen, deretter laste den ned på nytt fra Xbox Live, slik savitri beskriver. Måtte gjøre dette selv en gang.
The StigMeister Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Skrevet 29. mars 2007 Fikk nettopp vite det ifra en kompis at det funker slik som dere beskriver! Nå ble jeg skikkelig gla tusen takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå