Gå til innhold

W810i Skrur seg av, HJELP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg fikk en sony ericsson W810i men den skrur seg av automatisk, spesiselt om det er kaldt! Men også om jeg skal ringe eller sende melding. Prøvd å oppdatere software men hjalp ikke stort :S noen ganger funker det fint i mange timer men så plutselig så slår den seg av uten forvarsel:S kan det være noe med batteriet? dårlig kontakt elns? Tar i mot all hjelp jeg kan få!

Har ingen kvitering så ekke så lett å levere til forhandler heller.

Takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, jeg fikk en sony ericsson W810i men den skrur seg av automatisk, spesiselt om det er kaldt! Men også om jeg skal ringe eller sende melding. Prøvd å oppdatere software men hjalp ikke stort :S noen ganger funker det fint i mange timer men så plutselig så slår den seg av uten forvarsel:S kan det være noe med batteriet? dårlig kontakt elns? Tar i mot all hjelp jeg kan få!

Takk på forhånd!

8259326[/snapback]

Prøv å ta ut batteriet og fjern støvet.

Skrevet

Takk på forhånd!

8259326[/snapback]

Prøv å ta ut batteriet og fjern støvet.

8259925[/snapback]

Har prøvd det før.. hjalp ikke no særlig, er ikke støv der. Tlf er nesten ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...