Gå til innhold

Internet Driver Vista?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei , jeg hadde lyst å installere vista men har noen spørsmål.

jeg vil helst formatere C driven min for at alle musikkene og ... mine ligger på L

men når jeg formatere c driven og installerer vista har jeg ikke nå grafikk driver eller lyd.. og heller kanskje ikke internet heller! jeg lurte på : hvis jeg installere vista installeres intenreten automatisk eller må jeg ha den på en cd før?

for at når jeg installere xpen min på n ytt må jeg sette in cden for å få internet ( driver cden)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1234
Skrevet

Hei.

Er ikke helt sikker på hva du mener når du skriver at du skal installere internett. Fra hvilken leverandør har du internett? Er det bredbånd du har?

Dersom du har bredbånd burder det ikke vere nødvendig å legge inn programvare for å komme på nett, men gjør oppmerksom på at noen leverandører uansett kan kreve dette (F.eks. Telenor).

Etter du har lagt inn Vista anbefaler jeg deg å laste ned de nyeste driverene til både skjermkort og lyd. Ofte finner du desse på Windows Update.

Skrevet

Dersom du har bredbånd burder det ikke vere nødvendig å legge inn programvare for å komme på nett, men gjør oppmerksom på at noen leverandører uansett kan kreve dette (F.eks. Telenor).

:) Til opplysning man må ikke ha telenorprogram for å koble seg opp på internett hos dem, går fint an ellers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...