hanKnut Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Hoi Hvor stort minnekort kan man sette i K800? Er det noe vits i å kjøpe 2 GB hvis den bare leser 1Gb tenker jeg på... K
John P. Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Hoi Hvor stort minnekort kan man sette i K800? Er det noe vits i å kjøpe 2 GB hvis den bare leser 1Gb tenker jeg på... K 8256425[/snapback] Heh - har nettopp nå installert en 2GB brikke, og det fungerte fint. Står at det er 1950MB ledig, men det kommer vel an på hvordan man regner, akkurat som harddisker har "mindre" plass i Windows enn det står på dem.
victor99 Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 På SE sine sider står det max 1 GB. Litt sløvt at de ikke oppdaterer disse opplysningene. Fikk nettopp bekreftet av SE support at K800i støtter "alla tillgjengliga storlekar av Memory Stick Micro". Har selv bestillt telefonen med 2 GB kort.
hanKnut Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Skrevet 28. mars 2007 På SE sine sider står det max 1 GB. Litt sløvt at de ikke oppdaterer disse opplysningene. Fikk nettopp bekreftet av SE support at K800i støtter "alla tillgjengliga storlekar av Memory Stick Micro". Har selv bestillt telefonen med 2 GB kort. 8256791[/snapback] Det var akkurat dette jeg mente, det står en ting, men så var det hva som faktisk stemmer jeg var ute etter. Og det har jeg fått svar på nå.
mortengutt Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 På SE sine sider står det max 1 GB. Litt sløvt at de ikke oppdaterer disse opplysningene. Fikk nettopp bekreftet av SE support at K800i støtter "alla tillgjengliga storlekar av Memory Stick Micro". Har selv bestillt telefonen med 2 GB kort. 8256791[/snapback] Amobil skrev igår om det 4 GB minnekortet som Sandisk skal slippe i mai/juni med memory stick micro, der skrev de at Sandisk sier at alle Walkmantelefoner og Cybershottelefoner skal støtte 4 GB memory sstick micro. Så da gjelder det tydeligvis alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå