sierra1993 Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 (endret) Hei har en sony ericsson som gikk tom for strøm hele tiden etter den ble ladet opp så tok det 4 min så begynte den og si ifra at det ikke er mere strøm igjen begynner og bli lei dette nå, leverte tlf inn til reprasjon der var den i tre uker så fikk jeg den igjen i går 27.03.07 da jeg ladet den fult opp og begynte og bruke den tok det 5 min så er det tomt med strøm igjen. Det var sony ericsson i drammen som skulle fikse den de fant ingen feil med den og tok en oppgradering på den Begynner og bli rimelig lei dette nå. Nå er den lult ladet i natt og 5 min etter jeg slo den på får jeg melding om tomt batteri Hva skal jeg gjøre det er et år garanti igjen på den. Kan jeg kreve ny tlf?? Noen som vet?? Endret 28. mars 2007 av sierra1993
Dre_C Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Ta med laderen når du skal levere inn telefonen til reperasjon. Det kan være laderen som er problemet. Telefonen må vel egentlig være innlevert 3 ganger med samme feilen for at du skal kunne få en ny moiltelefon. Men jeg har opplevd at det nødvendigvis ikke skal så mye til for at en får ny telefon. Ta kontakt med butikken der du kjøpte telefonen og forhør deg om hva du skal gjøre. Min erfaring er at Spaceworld har vært svært positive mot meg og gitt meg veldig god service når det gjelder slike ting.
sierra1993 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Skrevet 28. mars 2007 Har kjøt to nye batteri og prøvd tre ladere ikke noe bedre leverte den inn igjen i dag til rep. Men de hadde ikke funnet noe feil på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå