Gå til innhold

Gi bort mot henting tråd.


chil

Anbefalte innlegg

Har en Dell 19tommers skjerm med trinitron sony helt flatt bilderør som jeg ikke gidder drasse på tilbake til kristiansand når jeg flytter fra sandnes te helga.

 

 

Noen som vil ha den?

 

 

Bytter gjerne mot et lydkort :), og hvis du ikke har noe lydkort og bytte bort gjør det ingen ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en Dell 19tommers skjerm med trinitron sony helt flatt bilderør som jeg ikke gidder drasse på tilbake til kristiansand når jeg flytter fra sandnes te helga.

8248515[/snapback]

 

Du kvitter deg altså med en av de beste PC-skjermene som er å få? Skulle gjerne hatt den, men det blir nok dessverre for langt unna.

Lenke til kommentar
Har en Dell 19tommers skjerm med trinitron sony helt flatt bilderør som jeg ikke gidder drasse på tilbake til kristiansand når jeg flytter fra sandnes te helga.

 

 

Noen som vil ha den?

 

 

Bytter gjerne mot et lydkort :), og hvis du ikke har noe lydkort og bytte bort gjør det ingen ting.

8248515[/snapback]

Tar den gjerne, men gidder ikke å drasse med den på toget og har heller ikke tid. :p

Lenke til kommentar

Forumet er ingen markedsplass. Jeg refererer herved til retningslinjene punkt 9:

#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.

 

Retningslinjene er til for å følges og du skal ha lest dem da du registrerte deg. Benytt vennligst bruktmarkedet til kjøp, salg og bytte av varer.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...