picturesque Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har formatert PC'n og nå får jeg ikke innstallert Java. Jeg prøvde først online versjonen som gav meg denne feilmeldingen: "Kan ikke åpne installsjonspakken. Kontroller at pakken finnes og at du har tilgang til den, eller kontakt programlevereandøren for å bekrefte at dette er en gyldig Windows Installer-pakke" Så prøvde jeg offline versjonen, som gav meg denne: "Feil med implentering av endringer. Kontroller at angitte endringsbaner er gyldige" Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette?
p@ge Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 har hatt dette problemet også, kan ikke huske hva de var. kanskje må du ha " windows installer " du finner den her: http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en lykke til
picturesque Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Skrevet 27. mars 2007 Takk for svar! Men det hjalp ingenting... Noen som har noe annet å komme med?
picturesque Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Skrevet 29. mars 2007 Ingen som vet hva en kan gjøre med dette? :/
norbat Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Har du installert alle oppdateringene til windows etter reinstalleringen? Hvis ikke, kan det være en ide. Vet ikke hvilken 'versjon' av java du prøver å installere. Denne http://java.com/en/download/index.jsp er i allefall den nyeste fra java.com
picturesque Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Skrevet 30. mars 2007 (endret) Var den nye versjonen jeg prøvde. Har innstallert alle de nyeste oppdateringene. Også lastet ned seneste versjon av Windows installer. Fungerer fortsatt ikke! Edit: Jeg søkte etter Java på disken og fant en innstallsjons fil (var ikke innstallert fra før av, nyeste versjon) Men etter jeg innstallerte den fungerte det.(!) Kan det ha noe med at jeg prøvde å innstallere den ifra Skrivebordet/Mine dokumenter? Endret 30. mars 2007 av picturesque
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå