Gå til innhold

Astonia - 35 MB mmorpg spill! Trenger nordmenn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Koster det penger!? :omg:  :ohmy:

8242026[/snapback]

Selvfølgelig. Folk må jo overleve på dette vet du. WoW er ikke gratis det heller. Dette er billigere. Det som også er fint med dette, er at når du får deg litt penger, så kan du faktisk betale andre in-game for at de skal betale for deg. Dette er også lovlig i dette spillet :)

Hva er vel å jobbe i èn time, i forhold til 30 dager med spilling? Du kan spille dette i 4-5 måneder før du kommer opp i prisen til et butikk-spill.

Bjohansen, her kommer uttrykket "Tenk før du handler" inn. Spillet er ment for det. Men 5 sekunder var litt overdrivelse. Det er satt til 1 sekund. Denne teknikken er noe få spill har. Det gjør PVP ekstra morsomt :)

Skrevet

Syns ikke Bjohansen overdrev, tok jo 5 sekunder før personen flytta på seg..

Og at man må betale for noe så dårlig! Huff, har ikke vært borti værre!

Skrevet

Også kjent som "lagg". Er der fordi serveren er lagt opp sånn, som gjør selve spillet nærmest umulig å hacke.

Uheldigvis så skaper det en god del lag, og en 2 sek delay, som er ganske irriterende, men du blir vant til det. Selv så merker jeg det nesten ikke lengre.

Skrevet
Har du fem sekunders lagg i spillet, laster du ÅPENBART ned..

8244187[/snapback]

Jeg hadde aldri sagt at det var 5 sekunder delay hvis jeg lastet ned noe som gjorde linjen min treg..

Prøvde spillet på nytt nå nettopp.. Samme 5 sekunders dritt delay..

Skrevet

Si meg ærlig. Ta tiden fra du trykker, til du reagerer. Se om det tar fem sekunder. I følge spillet SKAL du overdrive med 500% nå. Det skal kun ta ett sekund.

Skrevet

Vel, da må spillets sekund være 500% tregere enn et vanlig sekund...

Gidd å diskutere det da...

Jeg kommer ikke til å betale for å spille det spillet..

• 1 måned senere...
Skrevet

*Bump*

Skulle bare si at det kommer en ny versjon av spillet.

3.05.

Da resettes alt, og det fleste blir annerledes. Det blir "lettere" på noen områder, og den del vanskeligere på andre. Alle begynner fra start. Man får spille på begge versjonene (gamle og nye), når man først har betalt på èn.

Skrevet

Det er faktisk utrolig gøyt da.

Og noen har annen smak enn andre :)

Jeg liker WoW også, men her er det mye større muligheter for å bli kjent av alle liksom. *Respect*

Som sagt er ikke spillet så fint grafikkmessig, men du ser alt som er å se. Grafikk er ikke viktigst i alt vet du. Spilt Mario? Playing with fire? Elastomania? Pokemon? Gameplay er tingen :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Må man betale for spillet fra dag 1 eller er det en gratis prøveperiode?

Hva koster spillet pr. måned?

Kan vel tenke meg og prøve det ut for moro skyld en sur høstkveld en gang...

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Tror det skal være en gratis prøve periode på 30 elns

Skrevet

Whatever you say. Graal pwns all 2d games. www.graalonline.com Det er det beste 2d spillet EVER. Hvis dere skal prøve det så prøve "Zone"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...