Didrik_AK Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Hei Jeg skulle gjerne hatt et program som var vekkeklokke da jeg er lei den dålige kvaliteten på mobilen min. Helst et program som jeg kan stille inn forskjellige tider for at den skal ringe på forskjellige ukedager. Siden jeg sover med pcen på så hadde dette vært veldig praktisk Finnes dette siden jeg ikke har funnet det enda? ~Diddern
Ueland Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 http://www.hardware.no/guider/programvare/...e_i_windows/339 Enkelt og greit
Didrik_AK Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Skrevet 25. mars 2007 Genialt Men fant ut at du trenger ikke å åpne wmp for å få den til å starte sangen da. du trenger bare å lage en oppgave med den sangen du vil at den skal spille. du kan også lage den med en spilleliste. feks. en wpl spilleliste. eller m3u hvis du foretrekker winamp som jeg gjør. Dette er jo veldig praktisk når du trenger mer enn en sang for å kome deg ut av senga som meg. Takk
Fruktkake Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Jeg bruker CTcontrol i Vista, piper som fy når alarmen går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå