Gå til innhold

program som lager "diagnostisk boot-cd"

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fant en gang et program jeg mener hadde navn på fire bokstaver, og sluttet på CD (altså xxCD). dette var et program som laga en boot-cd av din originale windows-cd eller install-filene, og var ment å være en med anvendelig boot-cd til f.eks diagnostisk bruk. smarte programmer ble lagt inn i tillegg til en komplett installasjon av windows, og man kunne liksom virkelig få fiksa opp i en sliten kræsja pc.

vel, nå har desktopen min kræsja, og vil ikke starte windowsen. jeg har mye på diskene og vil gjerne få sjekka den litt før jeg formatere eller gjør noe dumt. maskinen har win2000, og cd'en har nok forsvunnet i x antall flyttelass. jeg har bare winxp-cd og den vil liksom ikke virke som den er på pc'en min som den er. (mistenker jeg må oppdatere bios elno).

vet noen hvilket program jeg sikter til, eller noe lignende? det var et gratis-program som en eller annen fyr har snekra ihop.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
UltimateBootcd? Google, og du finner den ;)

8229043[/snapback]

såklart var det det den het! takk takk, nå får jeg kanskje liv i gammelmaskina igjen!

Skrevet
UltimateBootcd? Google, og du finner den ;)

8229043[/snapback]

såklart var det det den het! takk takk, nå får jeg kanskje liv i gammelmaskina igjen!

8233713[/snapback]

bare hyggelig å hjelpe :)

Lykke til med PCen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...