trondki Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 kan noen hjelpe meg jeg må ha msn.com i stede for hotmail.com hvor kanj jeg skaffe det? blir meget glad for svar :!:
Exogen Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Skjønner ikke helt hva du mener? kan du forklare deg tydligere.
trondki Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Skrevet 24. mars 2007 jeg har [email protected] men jeg vil ha @msn.com hvor kanj jeg jøre det
Exogen Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Når du registerer deg på Hotmail.com tror jeg du kan Bruke @msn.com. f.eks " jeg har [email protected]" Men kan bruke [email protected]
medlem-102525 Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 *bump* (Trenger jo ikke lage nytt emne om samme greia) Er det overhodet mulig å lage @msn.com-mailer lenger? Vet av mange som har det, så det burde ikke være så vanskelig..? Tenker på å lage meg ny mail, og da er msn.com mye lettere, for det er så mye kortere å skrive. Har søkt drittmye, men finner ikke noe.. Er det noen som har en link?
Sn3ipen Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Hvis du bruker Msn explorer for å registrere deg så får du @msn.com istedenfor @hotmail.com. Sjønner ikke hvorfor de ikke lar deg velge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå