erlingwe Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Hei, Har nå vært den lykkelige bruker av gmail og K800i inntill for ca. en uke siden. Plutselig kom jeg ikke inn på gmail via gmail applikasjonen eller nettleseren!! De står bare og laster en hel evighet uten at noe skjer. Alle andre nettsider og programmer fungerer utmerket. Google må ha endret et eller annet... Jeg har prøvd å oppdatere programvaren til telefonen, satt opp wapoppsett på nytt, oppdatert gmail applikasjonen, lastet ned sertifikater på nytt +++ Den eneste måten jeg kommer inn på gmail via mobilen nå er med hjelp av opera mini. Dette er jo litt mer tungvint enn å bare åpne gmail applikasjonen synes nå jeg. Vet også om en i klassen som har samme problemet som meg, med samme telefon, så hadde satt stor pris på om noen har noen tips til hvordan vi kan løse dette problemet
kazzmet Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 (endret) Akkurat det samme problemet jeg med min w810i..Begynte for en uke eller to siden, da kom jeg ikke inn lengre. Opera funker helt fint, men ikke gmail prog:( Har funket fint i over ett år så noe må de ha gjort.. Endret 25. mars 2008 av kazzmet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå