SirKenneth89 Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 (endret) Har en Samsung TV som har HDMI inngang, og venter spent på å få HDMI kabelen fra CDON. Har et 2.1 anlegg som jeg f.eks. bruker sammen med xbox360en (kobler til anlegget ved hjelp av rød og hvit kabel) Dersom jeg bruker HDMI kabel til PS3, får jeg da lyd fra dette anlegget? HDMI er jo bare en kabel, og den skal jo fra TVen til PS3en. Kan jeg bruke den scarten som fulgte med PS3en til å få lyd på anlegget? Trenger svar nå!! Endret 23. mars 2007 av SirKenneth16
SirKenneth89 Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Skrevet 23. mars 2007 Er det absolutt ingen her inne som vet?
lonnj89 Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Er det absolutt ingen her inne som vet? 8221105[/snapback] Du kan jo naturlighvis koble ledning fra headset(eller hva det nå heter)utgangen på tven, til det anlegget ditt. Ellers så bruker det å være en egen utgang for lyd fra tven, er ihvertfall det på LGen hjemme hos meg.
Downloadman Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Har en Samsung TV som har HDMI inngang, og venter spent på å få HDMI kabelen fra CDON. Har et 2.1 anlegg som jeg f.eks. bruker sammen med xbox360en (kobler til anlegget ved hjelp av rød og hvit kabel) Dersom jeg bruker HDMI kabel til PS3, får jeg da lyd fra dette anlegget? HDMI er jo bare en kabel, og den skal jo fra TVen til PS3en. Kan jeg bruke den scarten som fulgte med PS3en til å få lyd på anlegget? Trenger svar nå!! 8219323[/snapback] Jeg bruker Hdmi kabel til projektoren, og scarten til anlegget... Funker, helt fint.
SirKenneth89 Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Skrevet 23. mars 2007 Har en Samsung TV som har HDMI inngang, og venter spent på å få HDMI kabelen fra CDON. Har et 2.1 anlegg som jeg f.eks. bruker sammen med xbox360en (kobler til anlegget ved hjelp av rød og hvit kabel) Dersom jeg bruker HDMI kabel til PS3, får jeg da lyd fra dette anlegget? HDMI er jo bare en kabel, og den skal jo fra TVen til PS3en. Kan jeg bruke den scarten som fulgte med PS3en til å få lyd på anlegget? Trenger svar nå!! 8219323[/snapback] Jeg bruker Hdmi kabel til projektoren, og scarten til anlegget... Funker, helt fint. 8221524[/snapback] Tusen takk for svaret ! Var veldig usikker på dette ser du, og er helt grønn på kabler og sånt
shaker Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 (endret) Må bare huske å sette det opp i system settings på PS3'en Jeg glemte det og lurte på hvor det ble av lyden Endret 24. mars 2007 av shaker
H.M.Kongen Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Jeg bruker HDMI til bilde og optisk til lyd.funker som en drøm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå