Gå til innhold

Lyd fra anlegget mitt dersom jeg bruker HDMI?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har en Samsung TV som har HDMI inngang, og venter spent på å få HDMI kabelen fra CDON.

Har et 2.1 anlegg som jeg f.eks. bruker sammen med xbox360en (kobler til anlegget ved hjelp av rød og hvit kabel)

Dersom jeg bruker HDMI kabel til PS3, får jeg da lyd fra dette anlegget? HDMI er jo bare en kabel, og den skal jo fra TVen til PS3en.

Kan jeg bruke den scarten som fulgte med PS3en til å få lyd på anlegget?

Trenger svar nå!!

Endret av SirKenneth16
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det absolutt ingen her inne som vet?

8221105[/snapback]

Du kan jo naturlighvis koble ledning fra headset(eller hva det nå heter)utgangen på tven, til det anlegget ditt.

Ellers så bruker det å være en egen utgang for lyd fra tven, er ihvertfall det på LGen hjemme hos meg.

Skrevet
Har en Samsung TV som har HDMI inngang, og venter spent på å få HDMI kabelen fra CDON.

Har et 2.1 anlegg som jeg f.eks. bruker sammen med xbox360en (kobler til anlegget ved hjelp av rød og hvit kabel)

Dersom jeg bruker HDMI kabel til PS3, får jeg da lyd fra dette anlegget? HDMI er jo bare en kabel, og den skal jo fra TVen til PS3en.

Trenger svar nå!!

8219323[/snapback]

Jeg bruker Hdmi kabel til projektoren, og scarten til anlegget...

Funker, helt fint.

Skrevet

Trenger svar nå!!

8219323[/snapback]

Jeg bruker Hdmi kabel til projektoren, og scarten til anlegget...

Funker, helt fint.

8221524[/snapback]

Tusen takk for svaret :D ! Var veldig usikker på dette ser du, og er helt grønn på kabler og sånt :whistle:

Skrevet (endret)

Må bare huske å sette det opp i system settings på PS3'en Jeg glemte det og lurte på hvor det ble av lyden :p

Endret av shaker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...