ripster_16 Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 jeg har netopp satt i ny harddisk i maskinen, en hitachi 320gb sata2 disk. jeg fikk formatert og alt men da jeg skulle in i windows for første gang låste den seg helt i "loading" screenen til windows.. prikkene ruller over linjen hele tiden men maskinen kommer seg ikke in i windows... har latt den stå sånn i 5 min nå.. skal prøve å la den stå over natten. noen som VET hvordan man fikser dette ? er det rett å slett feil med harddisk ? irriterende problem
Biamor Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Prøv og fjern alle usb enheter som ekstern HD osv. Mulig windows 'leter' etter dem når den starter.
Hotdog-of-S Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 kan hende du var uheldig med kopieringen i windows instalen, er det Genuine Windows?
ripster_16 Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Skrevet 23. mars 2007 har tatt ut gammle ide disken.. så d er bare sata2 disken i maskinen.. fikk formatert via xp cden å instalert windows.. men etter d har jeg enda ikke kommet forbi loading screenen til windows.. aldri.. maskinen sto på i en halv time i går uten at den kom seg videre sad.gif
Hotdog-of-S Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 hmm..... men hvis du ikke har noe veldig viktg inne på pc'n din ville jeg ha satset på å fomatert pc'n din en gang til, men det er jo selvfølgelig opp til deg. lykke til
ripster_16 Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Skrevet 23. mars 2007 d er jo netopp det, d jør ikke noe om jeg formaterer, har formatert minst 3 ganger men det skjer det samme hver gang! kommer aldri in i windows!!
Hotdog-of-S Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 da ville jeg prøvd å sende tilbake hdd til der du kjøpte den og send med et vedlegg der du beskriver problemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå