Lapp1 Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 (endret) Prøvde å søke men fatta ikke så mye, men uansett - når jeg ikke har spilt på lenge, og det står at accounten er frozen, er fortstatt charactera der? Noen kompiser sa de ble sletta, men tror det var for å skremme.. Takk for svar EDIT: Skriveleif Endret 22. mars 2007 av golemm
Theoneask Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Blizzard lagrer iallefall kontoen din med alle chars i 6 mnd etter du har frozen den. Godt mulig det er lenger og.
Poor Leno Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Når accounten din er frozen betyr det at du må betale for spilletid! Alle karakterene dine er der som normalt, og er klare til bruk så fort du betaler!
Lapp1 Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Blizzard lagrer iallefall kontoen din med alle chars i 6 mnd etter du har frozen den. Godt mulig det er lenger og. 8215185[/snapback] Okay, vi får se etter jeg har installert alt ogsånt.. Hadde mange gode characters, vil ikke miste dem
Poor Leno Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Blizzard lagrer iallefall kontoen din med alle chars i 6 mnd etter du har frozen den. Godt mulig det er lenger og. 8215185[/snapback] Okay, vi får se etter jeg har installert alt ogsånt.. Hadde mange gode characters, vil ikke miste dem 8215192[/snapback] Karakterene dine blir så godt som aldri slettet! Ihvertfall ikke av Blizzard selv. Så det er ikke noe å fortvile over!
Lapp1 Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Blizzard lagrer iallefall kontoen din med alle chars i 6 mnd etter du har frozen den. Godt mulig det er lenger og. 8215185[/snapback] Okay, vi får se etter jeg har installert alt ogsånt.. Hadde mange gode characters, vil ikke miste dem 8215192[/snapback] Karakterene dine blir så godt som aldri slettet! Ihvertfall ikke av Blizzard selv. Så det er ikke noe å fortvile over! 8215223[/snapback] BRA! Takk , det roet meg litt ned at noen visste det sikkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå