aRnEs Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Jeg har et Canon Ixus 60 kamera og det funker helt greit Har nå tatt et par bilder og vil gjerne overføre dem til pcen. Men når jeg kobler kameraet til pcen og går inn på kameraet for å kopiere bildene over til pcen, så får jeg ikke opp alle bildene. Faktisk så mangler jeg en god del bilder, men når jeg går gjennom bildene på kameraet så er de der. Finnes det et program for overføring av bilder fra kamera til pc?
rew123 Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Jeg har et Canon Ixus 60 kamera og det funker helt greit Har nå tatt et par bilder og vil gjerne overføre dem til pcen. Men når jeg kobler kameraet til pcen og går inn på kameraet for å kopiere bildene over til pcen, så får jeg ikke opp alle bildene. Faktisk så mangler jeg en god del bilder, men når jeg går gjennom bildene på kameraet så er de der. Finnes det et program for overføring av bilder fra kamera til pc? 8215113[/snapback] Har du installert programvaren fra Canon?
aRnEs Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Nei, men jeg har ikke fått no cd :S Ellers så hadde jeg selvfølgelig installert programmet. Lurer på om det ligger ute på nettet ^^ Har lett litt, men har ikke funnet noe :/
aRnEs Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Går bra nå, har funnet programvare på nettet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå