eliph Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Har problemer med å connecte til andre i Cod3. Opplever også samme problem i Graw2 mp demo hvor jeg av og til blir disconnected fra host idet jeg spawner inne på mappet. Opplever også (men noe mer sjeldent) at jeg mister connection til host i Gears of War. Men skal prøve å forklare hva som skjer i Cod3, siden det er der jeg har mest problemer. Når jeg velger custom match og får opp alle hostene der, så klarer jeg ikke joine games med mer 2 players. Beskjeden som kommer er; "Can't connect to all players". Men hvis jeg joiner en game med kun 1 eller 2 inne og 20 personer joiner etter meg, så fungerer alt perfekt. Sliter ikke nevneverdig med lagg heller. Noen som har et forslag på hva dette kan være? Har trådløst nettverk i hele blokken, hvor jeg tar inn internetten på laptoppen og deler det videre med en kryssa kabel til xboxen. Trådløst nett -> Laptop -> Kryssa kabel til Xbox360 Har et annet problem også. Hvis jeg laster ned fra Xbox Live gjennom 360'en så får jeg hastighet på rundt 200kb/s. Men fra laptopen så klarer jeg ikke laste torrents. Noen som vet hvilke port Live bruker til å laste gjennom, burde jeg ikke da kunne be torrent klienten min bruke den samme porten? Bor forresten i Polen for øyeblikket, så det er sagt.. Er takknemlig for alle svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå