Gå til innhold

Cod3 connection errors

eliph

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har problemer med å connecte til andre i Cod3. Opplever også samme problem i Graw2 mp demo hvor jeg av og til blir disconnected fra host idet jeg spawner inne på mappet. Opplever også (men noe mer sjeldent) at jeg mister connection til host i Gears of War.

Men skal prøve å forklare hva som skjer i Cod3, siden det er der jeg har mest problemer.

Når jeg velger custom match og får opp alle hostene der, så klarer jeg ikke joine games med mer 2 players. Beskjeden som kommer er; "Can't connect to all players". Men hvis jeg joiner en game med kun 1 eller 2 inne og 20 personer joiner etter meg, så fungerer alt perfekt. Sliter ikke nevneverdig med lagg heller.

Noen som har et forslag på hva dette kan være?

Har trådløst nettverk i hele blokken, hvor jeg tar inn internetten på laptoppen og deler det videre med en kryssa kabel til xboxen.

Trådløst nett -> Laptop -> Kryssa kabel til Xbox360

Har et annet problem også. Hvis jeg laster ned fra Xbox Live gjennom 360'en så får jeg hastighet på rundt 200kb/s. Men fra laptopen så klarer jeg ikke laste torrents. Noen som vet hvilke port Live bruker til å laste gjennom, burde jeg ikke da kunne be torrent klienten min bruke den samme porten?

Bor forresten i Polen for øyeblikket, så det er sagt..

Er takknemlig for alle svar!

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...