Kjekssjokolade Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 (endret) Dette fantastiske spillet, Mafia, er det laget noen mods/patcher eller rett og slett kommet ut i en ny utgave, der grafikken og lyden er mer passelig til dagens spillsamfunn. Altså bedre grafikk/lyd (eller motoren)? Endret 22. mars 2007 av Kjekssjokolade
ShaNickolas Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 De hadde svææære planer for en online del som det aldri ble noe av Elsker det spillet enda, synes grafikken er helt grei . Vil ikke se det i noe ny drakt heller. Da er jeg redd det mister atmosfæren å kvaliteten
Kjekssjokolade Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 De hadde svææære planer for en online del som det aldri ble noe av Elsker det spillet enda, synes grafikken er helt grei . Vil ikke se det i noe ny drakt heller. Da er jeg redd det mister atmosfæren å kvaliteten 8210291[/snapback] Det er sant, men det jeg mener er noe som System Shock 2, som fikk en patch/oppdatering eller noe sånnt som fikset grafikken "litt".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå