Lunneren Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Hei Jeg har fått problemmer med brenneren min. Brått i dag vil den ikke ta i mot helt nye brenne cder. Men den leser ferdig brente cder uten problemmer. Jeg putter i cden. og platen går rundt, men brått stopper opp og så skjer det ingen ting. Jeg har brent ca 50 av disse cden før, så jeg vet dem funker. Hva kan problemmet være?
South_Bridge Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Skjedde meg meg etter å ha installert easy cd creator... for noe piss. avinstallerte driten så funka det igjen.
Lunneren Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Skrevet 21. mars 2007 Skjedde meg meg etter å ha installert easy cd creator... for noe piss. avinstallerte driten så funka det igjen. 8205898[/snapback] Jeg hadde installert copy dvd. Men slettet den samme dagen. men fortsatt samme problem
South_Bridge Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 (endret) jeg installerte ny firmware på min... men det er noe du må undersøke VELDIG godt før du setter i gang med. Hadde en NEC 2510A, som stoppa å brenne. Installerte den nye firmwaren og det gjorde susen... men være forsiktig som sagt, feil firmware ødelegger hardware og er sånn ca umulig å rette opp i uten å betale masse cash for det... og da kan du like godt kjøpe ny. google brenneren din og se om andre har hatt samme problemet Endret 21. mars 2007 av South_Bridge
Lunneren Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Skrevet 21. mars 2007 jeg installerte ny firmware på min... men det er noe du må undersøke VELDIG godt før du setter i gang med. Hadde en NEC 2510A, som stoppa å brenne. Installerte den nye firmwaren og det gjorde susen... men være forsiktig som sagt, feil firmware ødelegger hardware og er sånn ca umulig å rette opp i uten å betale masse cash for det... og da kan du like godt kjøpe ny. google brenneren din og se om andre har hatt samme problemet 8206084[/snapback] Kanskje ikke lurt for meg som ikke har vært borte i pc så mye da. Finner ikke navn på rommet heller. Kan det være: H-L data storage Dvd writabel/cd rw drive model: GSA 4168B?
South_Bridge Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Da bør du kanskje ikke rote så veldig mye med det... Var hos LG, siden det er produsenten til brenneren(treff på google), men jeg fant ikke brenneren der(firwaren)
Lunneren Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Skrevet 21. mars 2007 Det ble fikset nå. Kjørte virus programmet en gang så var det løst. Men takk for hjelpen
South_Bridge Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Du vet ikke hva som var problemet? Hadde vært kjekt å vite :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå