VikinGz Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 (endret) Tenkte å synkronisere min ftp server som står på hjemme mot maskinen på jobb, da tenker jeg på viktige filer. Disse skal kun lastes ned og ikke andre veien! Slik at viss jeg sletter en fil med navn kalle.doc så forsvinner denne på maskina på jobb også... Noen som vet av noen programmer? (helst portabel) Endret 21. mars 2007 av VikinGz
Hetland Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 GuildFTPd er et gratis ftp program som funker helt fint. http://www.guildftpd.com/
VikinGz Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 GuildFTPd er et gratis ftp program som funker helt fint. http://www.guildftpd.com/ 8203966[/snapback] Er ikke dette bare ftp server program?
VikinGz Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 jo, er vel det du er ute etter? 8211614[/snapback] kan den synkronisere ftp serveren min hjemme da? Altså laste ned alle filer o.l fra den.. .fjerne filer og forandre på de når jeg gjør det hjemme? Slik at det blir likt hjemme og på jobb?
Hetland Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 du kan forandre,slette å kopiere filer, er bare til å sette opp rettighetene riktig, dette kan vel gjøres med alle FTP server programmer så vidt jeg vet.
VikinGz Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Skrevet 23. mars 2007 du kan forandre,slette å kopiere filer, er bare til å sette opp rettighetene riktig, dette kan vel gjøres med alle FTP server programmer så vidt jeg vet. 8220037[/snapback] og at dette gjøres automatisk? Vet at alt det er mulig mauelt, men er ute etter en som gjøre det automatisk, f.eks vær natt
Hetland Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 du kan forandre,slette å kopiere filer, er bare til å sette opp rettighetene riktig, dette kan vel gjøres med alle FTP server programmer så vidt jeg vet. 8220037[/snapback] og at dette gjøres automatisk? Vet at alt det er mulig mauelt, men er ute etter en som gjøre det automatisk, f.eks vær natt 8220590[/snapback] dette gjøres ikke automatisk nei, da vet jeg ikke om noen programmer som kan hjelpe deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå