Ninja-Fisk Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Eg har ein 32" HD tv som pc skjerm der eg bruker dvi->hdmi kabel. Det passer ikkje å bruke 1280x720 eller noken andre instilligen, for det passer ikkje til tven. Eg har laga ein egen oppløysing som passer litt. det er ca 1/2 cm svart oppe på skjermen, 3 mm svart på venstre side og høgre side er bildet 3mm utfor. Finnes det eit program som lar meg flytte på bildet? Eg veit det skal vere i skjerm driver. eg har nyeste ati driver og control center men der er det ikkje nokon hjelp. Takker for hjelp på forhond
ShaNickolas Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Control Center lar deg vel stille på det? Vanligvis ramler bildet utenfor skjermen når det kjøres oppløsninger høyere en skjermen tåler Men at du ikke klarer å finne riktig stusser jeg over
Ninja-Fisk Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Control Center lar deg vel stille på det? Vanligvis ramler bildet utenfor skjermen når det kjøres oppløsninger høyere en skjermen tåler Men at du ikke klarer å finne riktig stusser jeg over 8194620[/snapback] Media center lar meg bare stille størrelsen på bildet, ikkje "flytte det". Skjermen skal tåle 720p, og eg kjører fint med det på min xbox360. Kunne fått eit bilde som passer om eg kunne flytte på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå