Gå til innhold

WarRock, Blir disconnected med feilmeld.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Skulle teste dette spillet, men får ikke spilt mer enn i et par minutter så blir jeg disconnecta og får en feilmedling om at jeg har feil driver eller noe?

Helt clean install av windows xp pro, og eneste andre spillet og program i det hele tatt er steam. Har instalert punkbuster og updata spillet og.

Her er et bilde med feilmedling og kode. Finner ikke ut av noe mer på de forumene som vistnok skal ha info om det heller :)

feilmelding.JPG

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du på noen som helst programmer, som netlimiter eller no i den duren som KAN krysse og blande med WarRock?

Kan også være at noen fileri din warrock er modifisert, noe som ikke er lov i Warrock, pga texture hacks osv...

Råder deg til å reinstallere, hvis problemet oppstår igjen, PM meg eller svar her i denne tråden, ser frem til å hjelpe ;)

KAN være at dine antivirus program causer dette problemet, lukk all brannmur og antivirus og prøv da, er en kjent problem.. F.eks AVG antivirus...>.<

KAN også være at du har spyware på datamaskinen, sjekk PCn for spyware med forskjellige spyware programmer ;)

Googlet litt:

if you're running a program like getright download manager or burning software like Alcohol 120% that can be a reason for a pb kick.or go to punk buster homepage
and update your pb files.

Råder deg til å sjekke warrock forums, sikkert gode solutions relatert til dette problemet med warrock der: forum.warrock.net

Endret av specnaz91
Skrevet

Hei, takker for svar:P

Har avg og netlimiter ja. Bruker netlimiter firewall sammen med windows sin, så ser jeg prossesene som går ut og inn. Godtatt spillet i begge firewallene både ut og inn. Ser ingen egen prosess for Punkbuster, men om den går sammen med spillet så er jo alle porter åpne for at den skal sjekke. Windowsen er helt clean og har ikke modda spilelt noe som helst. La det inn for noen timer siden bare.

Skal slå av Avg og netlimter og gjøre en try til:P

Skrevet

Ja, de 5 minutta som jeg fikk spilt så syns jeg spilelt vvar genialt. Fikk inn 2 hs med snipern så er fornøyd jeg :)

Skrevet

Da funka det gitt:P Men om det var netlimtier eller avg eller begge som fucka det vet jeg ikke....men 20 prosseser i taskmanager til slutt så funka det :!:

• 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...