Gå til innhold

os instal vaio


Anbefalte innlegg

hei.

jeg har en SONY VAIO PCG-505GX 266mhz. det er en ultraportabel uten cd-rom eller floppy.

synes det er en morsom maskin, men desverre booter den ikke opp pga korupte filer win 98....: mitt spørsmål er om noen her på forumet kunne tenke seg å innstallere os for meg..jeg klarer det ikke selv da det må gjøres gjennom nettverk eller usb i en eller annen form....det hadde vært en fordel om du bor i vestfold eller nærhet....

mvh ove

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

min tanke var om noen kunne gjøre det for meg.sef mot et passende vederlag..vil ha 98 se evt 2000 vhis det er å anbefale med bare 64 ram.. den skal kun brukes til surfing på do :cool: ...

å installere fra noe eksternt eller netverk blir for avansert for meg...forsøkte å åpne den selv for å ta ut disken, men det var for lett å ødelegge noe. så jeg ga meg klokelig på det.tanken var da å insatallere os direkte på disken via adapter på en stasjoner.. :hmm: jeg tenkte at en eller annen nerd her på forumet ville synes det var interesant å "leke" litt med denne..den er nokså spesiell og aldri solgt i norge..personlig liker jeg godt å leke med gamle maskiner..har et lite museum med gamle stasjoner 2 cpu maskiner og lignende...

så om noen er interesert så send meg en PM.

mvh ove

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...