perr Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Hei, Jeg har DreamBox 7025 og Canal Digital kabel TV. Jeg får inn alle kanaler, men bilder låser seg/fryser med jevne mellomrom, ca. hvert 5. minutt. Bilder fyses i ca 10 sek - 2 min, og så blier det OK igjen. Hva kan jeg gjøre for å ordne dette ? Jeg har de nyeste cam'ene på min DreamBox. Og nyeste image. Takknemlig for svar.
Stream Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Dette får du nok bedre svar på i Digsat-forumet, men det kan jo tyde på at noe er feil med config-filene til cam'en du bruker. Bruker du Mgcamd/Newcs eller Evocamd/Newcs med Gemini-image skal Canal Digital-kortet fungere glimrende i DB7025. Du kan jo prøve å sette kortet i den andre kortleseren også for å se om det hjelper. Mulig det er noe som er annerledes med kabel-tv-kortene enn satellitt-kortene, men det har jeg ikke hørt noen andre si noe om.
perr Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Skrevet 19. mars 2007 Dette får du nok bedre svar på i Digsat-forumet, men det kan jo tyde på at noe er feil med config-filene til cam'en du bruker. Bruker du Mgcamd/Newcs eller Evocamd/Newcs med Gemini-image skal Canal Digital-kortet fungere glimrende i DB7025. Du kan jo prøve å sette kortet i den andre kortleseren også for å se om det hjelper. Mulig det er noe som er annerledes med kabel-tv-kortene enn satellitt-kortene, men det har jeg ikke hørt noen andre si noe om. 8185967[/snapback] Jeg har har: MGcamd-1.22 / NewCS-1.20. Jeg finner ikke ut hva slags image jeg har, men tror jeg har Gemeini 2.20. Ellers: SNR: 97 % AGC: 40% BeR: 0 Er dette informasjon som gjr at du kan hjelpe meg ?
Stream Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Du kan prøve å bytte til NewCS-1.17. Det er en del som har problemer med 1.20 versjonen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå